gazik.pl

Zadaj pytanie »
gość
Pytanie zadaje: makki [05.03.12, 12:13]
Zgłoś » 53 odpowiedzi

Silniki TDI 2.0 są bardzo wadliwe?

Widzę że wśród wszystkich ubiło się twierdzenie że silniki diesla 2.0 są bardzo awaryjne i ze to jest najsłabsza jednostka. Ja przyznam się że mam silnik 2.0 TDI w Seat Leon II i naprawdę jestem mile zaskoczony. Jest cichy w miarę, oleju nie bierze, z kołem dwu-masowym również nie mam problemów. Miałem tyle szczęścia że trafiłem dobrze? A wy jakie macie zdanie na temat silników 2.0 ?
 
tdi.jpeg tdii.jpeg

Najlepsza odpowiedź:

gość
cytuj » zgłoś »
[05.03.12, 13:42]
Głosuj za 73% Głosuj przeciw 27% (37 - 14)
gość
Mam w pracy flotę Octavii II z 2.0 TDI 140 i 170 KMi co miesiąc minimum jedna jest w serwisie z powodu poważnej awarii silnika. Z około 30 aut w wieku od roku do 4 już 18 miało wymieniony silnik na gwarancji, w kilku rozleciał się w ciągu 20 tys. od zakupu. Te wymienione też się sypią.
2.0 TDI to jest kompromitacja i tak dziadowskiej firmy jaką jest VW.
Sortuj według: najstarszych / najnowszych / najlepszych

Inne odpowiedzi:

Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[05.07.12, 18:34]
Głosuj za 100% Głosuj przeciw 0% (1 - 0)
gość
powiem ci jedno mam fIATA 1.9 140 KM PRACA SILNIKA JEST CICHA NIE TO CO VW JAK TRAKTOR A FIATA KRECE DO KONCA JESTO GRADE PUNTO SPORTING MAM JUZ 156TYS I NIC W NIM SIE NIE DZIEJ OLEJU ANI GRAMA NIE CO VW LITR NA 1000 MAM AUDI A3 TEZ JEST OK ALE NIGDY PASSATA BO CO DRUGI POLAK PASSAT TYLKO KTORY MA 3 LATA Z NKIEMIEC PRZEBIEK 80 TYS ALE NA JEDNO KOLO PLUS ZAPAS ROBIE W NIEMCZECH KOLO SIEBIE MAM SERWIS I SALON AUDI CZEMU 3 LERNIE AUDI A 6 250 TYS A W POLSCE 150 TYS JEST TAK ZAWSZE 10 LETNI PASAT NA ALEGRO MA 180TYSI CO DRUGI W OGLOSZENIU PISZE ZE KIEROWCA BYL DZIadek z 1957roku kity kupojcie pasaty nie nawidze tego samochody i ich posiadaczy buraki
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[05.07.12, 14:37]
Głosuj za 0% Głosuj przeciw 0% (0 - 0)
gość
najlepszy silnik to 19TDI polecam jak najbardziej
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[16.06.12, 10:46]
Głosuj za 0% Głosuj przeciw 0% (0 - 0)
gość
Jeśli chodzi o silniki 2.0TDI BRE to akurat mam w domu dwa jedno to A6 2006r przebieg 273tys km, serwisowany do końca - zero problemów, chodzi jak nowy, nic z niego nie wycieka, tez się oczytałem i nie chciałem tego silnika, ale jestem bardzo ale to bardzo zadowolony z niego.
Drugie auto to Sharan 2006r 2.0TDi BRT chyba - przebieg 264tys- zero problemów z silnikiem, nie bierze deka oleju.
Miałem juź kilka 1.9 tych na pompie i tych na PD - mówie szczeże nie obawiajce się tych silników, 1.9 już wychodzą - zresztą jak pamiętacie o 1.9PD jak wchodziły to były takie same opinie że na pimpie to na pompie, a tu co? Tak samo dobre są te na PD.
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[20.03.12, 06:48]
Głosuj za 0% Głosuj przeciw 0% (0 - 0)
gość
shomegrown This is incorrect Mark. The 2011 Jetta, Jetta Sportwagon, and A3 TDI do not rrueiqe any type of diesel exhaust fluid.Vehicles that do can go more than 10,000 miles between refills. August 10 2011 at 9:20 AM +1 rate up rate down
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[18.03.12, 01:51]
Głosuj za 0% Głosuj przeciw 0% (0 - 0)
gość
już widzę te opinie za jakiś rok: Optima III mam epoblrm głowica do regeneracji po 50 000 km , mam optime III i po 80 000 km poszła panewka na wale zobaczycie takie będą opinie. zobaczcie VW. znakomici inżynierowie niemieccy ktf3rzy tworzyli takie auta jak Golf I czy II, transportera ogf3rka czy kultowe bmw e30 wzięli się za tworzenie aut ekonomicznych i szybkich stworzyli TSI czy FSI i co?? i ci co kupili te super oszczędne i mocne autka teraz je przeklinają, trwalszy już był 126p za komuny niż te cacka teraz niestety ale nie tędy droga. silniki bezynowe osiagnely juz szczyt w momencie pojawienia się pierwszych silnikf3w w technice 4 zaworowej, ze zmiennymi fazami rozrządu, wszystkie rzeczy ponad to i moc w 2 litrach ponad 150 KM to porażka i zmniejszanie trwałości w sposf3b kwadratowy. gdzie te silniki w ktf3rych pokrywę rozrządu otwierało się 250 000 km po wyjechaniu z taśmy produkcyjnej i do tego jedynie z ciekawości? No gdzie?
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[11.03.12, 23:33]
Głosuj za 0% Głosuj przeciw 0% (0 - 0)
gość
Jedną z lepszych wersji/typ silnika 2.0TDI jest typ BMM. Osiem zaworów i osprzęt boscha no i nie powinno być kłopotów.
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[08.03.12, 20:20]
Głosuj za 33% Głosuj przeciw 67% (1 - 2)
gość
mialem passata B6 2.0 TDI tragedia...wszystkie pompowtryskiwacze byly wymieniane i turbina,to wszystko sie zaczelo tak przy 160.000
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[08.03.12, 20:08]
Głosuj za 100% Głosuj przeciw 0% (1 - 0)
T.
silniki 1.9 TDI 130 KM to są dobre silniki , tylko nie co przestarzałe
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[08.03.12, 19:50]
Głosuj za 100% Głosuj przeciw 0% (2 - 0)
gość
gość
ja mam audi a6 2.0tdi 2005r bardzo dobry silnik żadnych problemów a mam przejechane 240tys.km polecam!!!


Ja ze swojego Audi 2.0 TDI jestem zadowolony - są różne rodzaje tych silników jak ktoś tu przytoczył że jest to złożona sprawa odnośnie tego silnika, a mianowicie są ośmio i szesnasto zaworowe i te i te mają różne rozwiązania odnośnie pracy pompy olejowej ,jak również są dwa różne oprzyżądowania - bosch praktycznie bez awaryjny i ten co przyniusł tak negatywne opinie czyli kooperacja siemens-lukas. Silniki po 2008r. to inna bajka i jeszcze nikt tak naprawde nie może określić czy są awaryjne czy nie , ale też są dwa rodzaje oprzyżądowania bosch i siemens-lukas.
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[08.03.12, 14:50]
Głosuj za 83% Głosuj przeciw 17% (5 - 1)
gość
jestem posiadaczem VW 2.0 TDI CR Silnik rewelacja - dynamiczny, idzie z samego dołu, zero problemów, słuzbowym jezdze renault megane III w dieslu - istna porażka... To samo w nissanie x-trial 1,9 (170KM) - porazka. Kolega ma 3 letniego mondeo w dieslu i chce go sprzedać... wypowiadaja sie ludzie ktorzy nigdy nie mieli do czynienia z tymi wlasnie silnikami mowa o 2.0 TDI CR
Zadaj pytanie (potrzebujesz tylko 30 sekund)

Opcje pytania

Pytania użytkownika: gość

© 2009-2014 MotoSOS.pl / Grupa Wirtualna Polska