gazik.pl

Zadaj pytanie »
gość
Pytanie zadaje: gość [07.05.12, 15:50]
Zgłoś » 25 odpowiedzi

Opel Astra II Jaki silnik wybrać??

mam do wydania około 10.000 pln przymierzam się do Opla Astra II co poradzicie??? jaki silnik i czy go gazować czy kupić zagazowanego czy też może z niemiec bo mam taką możliwość a może Inny samochód, doradźcie coś:) Jaki silnik i V8 czy V16 chodzi o to by dużo nie palił:) i by można było depnąć

Najlepsza odpowiedź:

gość
cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 18:58]
Głosuj za 90% Głosuj przeciw 10% (27 - 3)
gość
i jeszcze się doczepie do jednego, w temacie napisałeś V8 i V16.. na odwrót bo V8 oznacza silnik widlasty 8 cylindrowy a 8v silnik ośmio zaworowy :).
Sortuj według: najstarszych / najnowszych / najlepszych

Inne odpowiedzi:

Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 15:55]
Głosuj za 79% Głosuj przeciw 21% (23 - 6)
gość
to dalej ja myślałem nad wersją 1.8 16V co o tym myślicie?? W jakich latach była Astra II w ocynku ?
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 17:13]
Głosuj za 74% Głosuj przeciw 26% (20 - 7)
gość
jak astra to tylko w wersji ekskluzywnej czyli Bertone
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 18:57]
Głosuj za 63% Głosuj przeciw 38% (20 - 12)
gość
astra II były w ocynku, i nie rdzewieją. Sporadycznie tylne nadkola, ale to sporadycznie. 8v jest dosyć mułowaty (1.6 8v), no ale jest trwały i dobrze znosi gaz na mieszalniku. 16v jednostki biorą olej, dużo bo nawet 0,4L na 1000km.. No ale jeżeli dbasz o auto, i dolewasz to to nie powinien być problem. Osobiście szukałbym astry z silnikiem 2.0 (x20xev) który zapewni bardzo przyjemną dynamikę, no ale i wyższe spalanie (13-15L w mieście gazu, gaz sekwencja rzecz jasna). Odradzam 1.4 i 1.6, choć to w zależności czego oczekujesz od auta - ale jeżeli dynamiki to odradzam te 2 jednostki (o 1.2 nie wspomnę bo to pomyłka). 1.8 już nie jest zły, ale 2.0 nie wiele więcej pali a jazda dużo lepsza :). Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 18:58]
Głosuj za 90% Głosuj przeciw 10% (27 - 3)
gość
i jeszcze się doczepie do jednego, w temacie napisałeś V8 i V16.. na odwrót bo V8 oznacza silnik widlasty 8 cylindrowy a 8v silnik ośmio zaworowy :).
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 20:42]
Głosuj za 46% Głosuj przeciw 54% (13 - 15)
gość
a każda astra II jest w ocynku czy tylko starsze roczniki???
zastanawiam się nad 1.6 lub 1.8 ale w v8 czy też w v16 jeżeli macie jakiś poradnik o tym bądź znacie książkę to podajcie tytuł chętnie poczytam
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 20:49]
Głosuj za 59% Głosuj przeciw 41% (16 - 11)
gość
masz możliwość z niemiec? jak rozumiem pojedziesz do niemiec i coś poszukasz, czy od handlarza kupisz juz w polsce do opłat? jak masz z kim to jedz do niemiec ,bo nasi handlarze to w większości oszuści i magicy!
E320V6
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 21:00]
Głosuj za 85% Głosuj przeciw 15% (22 - 4)
E320V6
gość
a każda astra II jest w ocynku czy tylko starsze roczniki???
zastanawiam się nad 1.6 lub 1.8 ale w v8 czy też w v16 jeżeli macie jakiś poradnik o tym bądź znacie książkę to podajcie tytuł chętnie poczytam
8v i 16v, nie na odwrót. Poszukaj po forum, według mnie 1.8 będzie lepszym wyborem.
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 21:09]
Głosuj za 83% Głosuj przeciw 17% (20 - 4)
gość
z niemiec mam taką opcje ze wujek pracuje tam w komisie ale wolał bym od prywaciaża niż z komisu bo wiadomo jak to w komisach bynajmniej w polskich. To mówicie wersje 1.8 a ile v???? i czy opłaca sie gazować jak robie rocznie coś koło 10-15 tyś km
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 21:13]
Głosuj za 74% Głosuj przeciw 26% (14 - 5)
gość
jeśli znajdzie ci od prywatnego właściciela w niemczech z historia serwisową do końca to super, a jak masz zagazować to bierz 2,0
E320V6
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 22:38]
Głosuj za 80% Głosuj przeciw 20% (16 - 4)
E320V6
gość
z niemiec mam taką opcje ze wujek pracuje tam w komisie ale wolał bym od prywaciaża niż z komisu bo wiadomo jak to w komisach bynajmniej w polskich. To mówicie wersje 1.8 a ile v???? i czy opłaca sie gazować jak robie rocznie coś koło 10-15 tyś km
1.6 jest 8 lub 16 zaworowy, reszta to jednostki 16 zaworowe (1.2,1.4,1.6,1.8,2.0,2.0T,2.2). Jeżeli robisz 10-15 tyś to gaz zwróci Ci się za jeden rok użytkowania. Poprawne działanie instalacji gazowej zależy w dużej mierze od instalacji (sekwencyjna) ale najwięcej zależy od gazownika i jego umiejętności (rozmieszczenie reduktora, podłączenie wtrysków, montaż wtrysków - w zależności czy ściąga kolektor czy też nie). Osobiście uważam, że Astra najlepsza jest z silnikiem 2.0 16v. Auto daje dostateczną dynamikę, niewielkie spalanie, dużą dostępność części (x20xev montowany również w vectrach i omegach) jak i opłaty, które mieszczą się w granicach 1600ccm-1999ccm. Nie patrząc na czynniki ekonomiczne to najlepszym rozwiązaniem jest topowa wersja 2.0T (z20let) która występowała w astrach coupe oraz wersjach OPC II (liftback 3drz oraz kombi). Ale auto z tą jednostką kosztuje około 16-20tyś (topowe wersje OPC II nawet do 30 i są rzadko spotykane, zwłaszcza w nadwoziu kombi). Można też brać pod uwagę Astre OPC I z silnikiem 2 litry, 16v 160km (x20xer) który cieszy się dobrą opinią. Reasumując moją wypowiedź, najlepszym wyborem będzie 2.0 16v, aczkolwiek 1.8 też będzie dobrym rozwiązaniem. 1.6 16v jest ospały, i choć z początku może wydawać się wystarczający, to przy głębszym zapoznaniu się z autem szybko zacznie brakować mocy - zwłaszcza przy 4 pasażerach i włączonej klimatyzacji. Pozdrawiam, E320V6!
Zadaj pytanie (potrzebujesz tylko 30 sekund)

Opcje pytania

Pytania użytkownika: gość

© 2009-2014 MotoSOS.pl / Grupa Wirtualna Polska