gazik.pl

Zadaj pytanie »
gość
Pytanie zadaje: gość [07.05.12, 15:50]
Zgłoś » 53 odpowiedzi

Opel Astra II Jaki silnik wybrać??

mam do wydania około 10.000 pln przymierzam się do Opla Astra II co poradzicie??? jaki silnik i czy go gazować czy kupić zagazowanego czy też może z niemiec bo mam taką możliwość a może Inny samochód, doradźcie coś:) Jaki silnik i V8 czy V16 chodzi o to by dużo nie palił:) i by można było depnąć

Najlepsza odpowiedź:

gość
cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 18:58]
Głosuj za 90% Głosuj przeciw 10% (27 - 3)
gość
i jeszcze się doczepie do jednego, w temacie napisałeś V8 i V16.. na odwrót bo V8 oznacza silnik widlasty 8 cylindrowy a 8v silnik ośmio zaworowy :).
Sortuj według: najstarszych / najnowszych / najlepszych

Inne odpowiedzi:

Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 17:13]
Głosuj za 74% Głosuj przeciw 26% (20 - 7)
gość
jak astra to tylko w wersji ekskluzywnej czyli Bertone
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 18:57]
Głosuj za 63% Głosuj przeciw 38% (20 - 12)
gość
astra II były w ocynku, i nie rdzewieją. Sporadycznie tylne nadkola, ale to sporadycznie. 8v jest dosyć mułowaty (1.6 8v), no ale jest trwały i dobrze znosi gaz na mieszalniku. 16v jednostki biorą olej, dużo bo nawet 0,4L na 1000km.. No ale jeżeli dbasz o auto, i dolewasz to to nie powinien być problem. Osobiście szukałbym astry z silnikiem 2.0 (x20xev) który zapewni bardzo przyjemną dynamikę, no ale i wyższe spalanie (13-15L w mieście gazu, gaz sekwencja rzecz jasna). Odradzam 1.4 i 1.6, choć to w zależności czego oczekujesz od auta - ale jeżeli dynamiki to odradzam te 2 jednostki (o 1.2 nie wspomnę bo to pomyłka). 1.8 już nie jest zły, ale 2.0 nie wiele więcej pali a jazda dużo lepsza :). Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 18:58]
Głosuj za 90% Głosuj przeciw 10% (27 - 3)
gość
i jeszcze się doczepie do jednego, w temacie napisałeś V8 i V16.. na odwrót bo V8 oznacza silnik widlasty 8 cylindrowy a 8v silnik ośmio zaworowy :).
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 20:42]
Głosuj za 46% Głosuj przeciw 54% (13 - 15)
gość
a każda astra II jest w ocynku czy tylko starsze roczniki???
zastanawiam się nad 1.6 lub 1.8 ale w v8 czy też w v16 jeżeli macie jakiś poradnik o tym bądź znacie książkę to podajcie tytuł chętnie poczytam
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 20:49]
Głosuj za 59% Głosuj przeciw 41% (16 - 11)
gość
masz możliwość z niemiec? jak rozumiem pojedziesz do niemiec i coś poszukasz, czy od handlarza kupisz juz w polsce do opłat? jak masz z kim to jedz do niemiec ,bo nasi handlarze to w większości oszuści i magicy!
E320V6
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 21:00]
Głosuj za 85% Głosuj przeciw 15% (22 - 4)
E320V6
gość
a każda astra II jest w ocynku czy tylko starsze roczniki???
zastanawiam się nad 1.6 lub 1.8 ale w v8 czy też w v16 jeżeli macie jakiś poradnik o tym bądź znacie książkę to podajcie tytuł chętnie poczytam
8v i 16v, nie na odwrót. Poszukaj po forum, według mnie 1.8 będzie lepszym wyborem.
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 21:09]
Głosuj za 83% Głosuj przeciw 17% (20 - 4)
gość
z niemiec mam taką opcje ze wujek pracuje tam w komisie ale wolał bym od prywaciaża niż z komisu bo wiadomo jak to w komisach bynajmniej w polskich. To mówicie wersje 1.8 a ile v???? i czy opłaca sie gazować jak robie rocznie coś koło 10-15 tyś km
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 21:13]
Głosuj za 74% Głosuj przeciw 26% (14 - 5)
gość
jeśli znajdzie ci od prywatnego właściciela w niemczech z historia serwisową do końca to super, a jak masz zagazować to bierz 2,0
E320V6
link » cytuj » zgłoś »
[07.05.12, 22:38]
Głosuj za 80% Głosuj przeciw 20% (16 - 4)
E320V6
gość
z niemiec mam taką opcje ze wujek pracuje tam w komisie ale wolał bym od prywaciaża niż z komisu bo wiadomo jak to w komisach bynajmniej w polskich. To mówicie wersje 1.8 a ile v???? i czy opłaca sie gazować jak robie rocznie coś koło 10-15 tyś km
1.6 jest 8 lub 16 zaworowy, reszta to jednostki 16 zaworowe (1.2,1.4,1.6,1.8,2.0,2.0T,2.2). Jeżeli robisz 10-15 tyś to gaz zwróci Ci się za jeden rok użytkowania. Poprawne działanie instalacji gazowej zależy w dużej mierze od instalacji (sekwencyjna) ale najwięcej zależy od gazownika i jego umiejętności (rozmieszczenie reduktora, podłączenie wtrysków, montaż wtrysków - w zależności czy ściąga kolektor czy też nie). Osobiście uważam, że Astra najlepsza jest z silnikiem 2.0 16v. Auto daje dostateczną dynamikę, niewielkie spalanie, dużą dostępność części (x20xev montowany również w vectrach i omegach) jak i opłaty, które mieszczą się w granicach 1600ccm-1999ccm. Nie patrząc na czynniki ekonomiczne to najlepszym rozwiązaniem jest topowa wersja 2.0T (z20let) która występowała w astrach coupe oraz wersjach OPC II (liftback 3drz oraz kombi). Ale auto z tą jednostką kosztuje około 16-20tyś (topowe wersje OPC II nawet do 30 i są rzadko spotykane, zwłaszcza w nadwoziu kombi). Można też brać pod uwagę Astre OPC I z silnikiem 2 litry, 16v 160km (x20xer) który cieszy się dobrą opinią. Reasumując moją wypowiedź, najlepszym wyborem będzie 2.0 16v, aczkolwiek 1.8 też będzie dobrym rozwiązaniem. 1.6 16v jest ospały, i choć z początku może wydawać się wystarczający, to przy głębszym zapoznaniu się z autem szybko zacznie brakować mocy - zwłaszcza przy 4 pasażerach i włączonej klimatyzacji. Pozdrawiam, E320V6!
Awatar użytkownika
link » cytuj » zgłoś »
[08.05.12, 18:03]
Głosuj za 50% Głosuj przeciw 50% (3 - 3)
gość
Tak na naprawdę każdy silnik w Astrze II poza 1,2 16V jest godny polecenia, 1,6 8V to stary niezniszczalny niskoobrotowiec, reszta 16V do wyboru jakich osiągów oczekujesz...
Zadaj pytanie (potrzebujesz tylko 30 sekund)

Opcje pytania

Pytania użytkownika: gość

© 2009-2014 MotoSOS.pl / Grupa Wirtualna Polska